Hellmann’s – Maailman suosituin majoneesi

Kuluttajat haluavat maukasta ruokaa, josta he voivat nauttia tuntematta syyllisyyttä. Terveellisyys, ruokahävikki ja vastuullisuus mietityttävät yhä useampaa meistä. Tiedon määrä on valtava ja on vaikea erottaa, mitkä ovat oikeasti järkeviä valintoja itselleni ja perheelleni.

Luotettava brändi ja tutut tuotteet​ nostavat annoksen arvoa kuluttajan silmissä​. Sinappi, ketsuppi ja majoneesi muodostavat maustamisen kulmakivet, jotka sopivat mihin tahansa ruokaan. Erityisesti trendikkääseen katuruokaan, jossa on mahdollisuus leikitellä ruoka-aineilla.

Hellmann’s tarjoaa hyvään ruokaan liittyvän nautinnon, päivittäisen ruokailun helppouden ja yksinkertaisesti laadukkaita raaka-aineita. Kaikki kanamunia sisältävät majoneesimme on tehty ainoastaan vapaiden kanojen munista. Lisäksi tuotteissa käytettävä rapsiöljy on aina kestävän viljelyn periaatteidemme mukaisia (Unilever Sustainable Living Plan).

Salin puolella olevat mausteet ovat tärkeitä kuluttajille

Laajan kuluttajatutkimuksen* mukaan

  • 70 % pöydässä olevat mausteet kertovat ravintolan laadusta​
  • 73 % kuluttajista raaka-aineiden laatu on tärkein kriteeri ravintolavalinnassa​
  • 66 % haluaisi lisätä itse mausteet ja kastikkeet hampurilaiseensa ​
  • 69 % parempi mielikuva ravintolasta, jos ravintola käyttää tuttuja brändejä ​
  • 79 % haluaisi pöytiin tai saliin laajemman valikoiman mausteita

Pumput ja annospussit ovat helppokäyttöisiä ja luovat lisäarvoa, kun asiakas saa maustaa itse annoksensa. Elämyksellisyys​ muodostuu, kun asiakas saa itse viimeistellä annoksensa tutun ja laadukkaan brändin tuotteilla. Pumppujen täyttöpussit ovat ilmatiiviitä taaten hygieenisen ja pitkän säilyvyyden. Samalla vakioitu annoskoko mahdollistaa kulujen hallinnan. Lisäksi helppo ja yksinkertainen toteutus takaavat viimeistellyn asettelun.

Lue lisää!

*LÄHTEET: Kadence International Research 2015, Global I Kantar, Epanel Spain Qmob, 2019 I UFS Consumer and Operator Brand Research

*Kaupallinen yhteistyö