Perheyrityksen itse ideoimassa kampanjassa julkisuudenhenkilön suunnittelemasta juomasta lahjoitetaan 1 euro tämän valitsemaan hyväntekeväisyyskohteeseen. Kampanja saa jatkoa vuonna 2016 uusien hyväntekijöiden myötä.

Kampanjassa vuorollaan yksi julkisuudenhenkilö luo Jungle Juice Barin valikoimaan oman unelmasmoothiensa, ja jokaisesta myydystä juomasta lahjoitetaan  euro valittuun hyväntekeväisyyskohteeseen. Vuonna 2015 kampanjan hyväntekijöinä toimivat muun muassa mediapersoona Martina Aitolehti ja näyttelijä Jasper Pääkkönen.  Smoothie-juomilla kerättiin yhteensä yli 26 000 € esimerkiksi Sos Lapsikylälle, Suomen Luonnonsuojeluliitolle ja Irti Huumeista Ry:lle.

Kampanja sai alkunsa Jungle Juice Barin perustaneiden Petteri ja Noora Fagerströmin halusta tehdä hyvää.

– Meille on Jungle Juice Barin perustamisesta asti ollut tärkeää toteuttaa liiketoimintaamme meille tärkeiden arvojen mukaisesti. Kun lähdimme suunnittelemaan Hyväntekijäsmoothie-kampanjaa, oli itsestäänselvyys, että lahjoitussumma ei mene vain kuluttajan pussista – siksi lahjoitussumma on suhteessa suuri tuotteen hintaan nähden, kertoo Petteri Fageström.

Menestyksekäs kampanja saa jatkoa tänä vuonna. Vuoden 2016 ensimmäinen hyväntekijä on Fitness-tähti ja bloggaaja Eevi Teittinen yhdessä puolisonsa rap-artisti Dan Tolppasen eli Uniikin kanssa. Heidän hyväntekijäsmoothiensa Little Lifter on saatavilla Jungle Juice Barin pisteissä huhtikuusta alkaen.

– On aivan mahtavaa, että niin moni tunnettu henkilö on halunnut lähteä mukaamme tekemään hyvää! Dan ja Eevi sopivat täydellisesti Hyväntekijäsmoothie-kampanjaamme, sillä he edustavat meille tärkeitä arvoja, kuten positiivisuutta ja terveellisiä elämäntapoja. Missionamme on tarjota kuluttajille terveellistä ja hyvinvointia buustaavaa ravintoa, ja on hienoa että smoothieilla voidaan tehdä kampanjan myötä myös laajemmin hyvää, kertoo yrityksen toinen perustaja Noora Fagerström.