Teoilla on merkitystä

Viime aikoina meillä kaikilla on elämä muuttunut ympärillämme. Suomi on jälleen valittu maailman onnellisimmaksi kansaksi, vaikka näin koronaepidemian aikana onnellisuus ei tunnu sydämissämme ulkoisten tekijöiden johdosta. Koronaepidemian myötä kansamme välittämisen ja auttamisenhalun luonteenpiirteet ovat kuitenkin korostuneet. Nämä ovat nousseet myös meille arkipäivän teoiksi.

Me olemme kaikki tilanteessa, jossa haluamme auttaa naapureita, työtovereita ja asiakkaitamme. Autamme siinä, missä uskomme voida olla parhaiten avuksi. On näkyvää ja konkreettista apua, mikä näkyy kaikille. Sekä niitä pieniä tekoja, jotka eivät välttämättä näy ulospäin, mutta niillä on kuitenkin suuri vaikutus kaikkiin asiakkaisiimme - myös sinuun.

Arla Pro -tiimi jalkautui auttamaan ja tukemaan Sipoon tuotantoa, joka on toimintamme kannalta yksi tärkeimmistä kulmakivistämme. Arla Pro -tiimin sekä Arlan vähittäiskaupan myynnin ja markkinoinnin avulla olemme yhdessä mukana varmistamassa toimitusvarmuuden kaikille asiakkaillemme. Idea lähti meistä Arlalaisista, siitä tunteesta, että olemme Sipoossa yhteisö, jossa teot puhuvat markkinointilauseita enemmän.

Koronaepidemian aikana on kulttuuri- ja urheilutoiminnot sekä monet kilpailut ja tapahtumat laitettu jäihin tai siirretty tulevaisuuteen. Me kaikki, niin yksilöt kuin yrityksetkin, voimme kuitenkin nousta estradille. Käytetään niitä apuja ja vahvuuksia, joita meiltä löytyy, ja siivitetään yhdessä matkailu- ja ruoka-ala uuteen nousuun. Me osaamme luoda innovaatioita, joita muu maailma ihailee. Olemme kekseliäitä, muuntautumiskykyisiä sekä uusien toimintatapojen hakijoita. Me olemme ratkaisijoita.

Ison koneiston omaavat isot yritykset, vahvatahtoiset keskikokoiset yritykset ja ketterät pienet yritykset - yhdistetään voimamme ja autetaan naapureita, työtovereita sekä asiakkaita. Tehdään yhdessä tulevaisuuden innovaatioita.

PS. Jos jäit miettimään, että marssimmeko me noin vain tuotantoon avuksi? Ei se ihan niin simppeliä ollut! Ennen työvuoroon pääsyä, työtoverimme järjestivät meille turvallisuus- sekä hygieniakoulutukset. Luonnollisesti toimimme myös kokeneiden työntekijöiden aisapareina, jolloin saimme tarvittavaa apua ja ohjausta suoriutua uusista tehtävistämme Arlan arvojen mukaisesti.

Mia Kettunen

Marketing Manager

Arla Pro

*Kaupallinen yhteistyö