– Uudenaikaisilla verkkopalveluilla pystymme helpottamaan huomattavasti esimerkiksi ravintoloiden arkea. K-RuokaProssa olemme vieneet helppokäyttöisyyden uudelle tasolle, sillä se on markkinoiden ensimmäinen tukkuverkkokauppa, joka on avoin kaikille. Erillisiä palveluun kirjautumisia tai sopimuksia ei tarvita tilauksen tekemiseen, kertoo Kespron johtaja Mika Halmesmäki.

Hinnat ovat palvelussa avoimesti näkyvissä.

– Asiakkaamme ovat kertoneet, että hintavertailu tukkujen välillä on käytännössä mahdotonta, koska ne vaativat palveluun kirjautumisen. Uskomme palvelun avoimen hinnoittelun helpottavan osaltaan asiointia ja asiakkaiden ostopäätöksiä, Halmesmäki sanoo.

Madaltaa kynnystä tukkuasiointiin

Ulkona syömisen trendi kasvaa Suomessa ja eritoten pääkaupunkiseudulla jatkuvasti.

– Uusia kahviloita ja ravintoloita syntyy markkinoille lähes viikoittain. Juuri näille uusille ja pienille HoReCa-toimijoille sekä esimerkiksi toimisto-, urheilu- tai harrasteyhteisöille haluamme tarjota entistä joustavamman kanavan tukkuasiointiin, kertoo Halmesmäki.

Alkuvaiheessa K-RuokaPro toimii pääkaupunkiseudulla ja asiakkaiden saatavilla on yli 6 000 tuotteen valikoima. Tilaukset toimitetaan haluttuna ajankohtana suoraan annettuun osoitteeseen. Toimituksen kuljetusta voi seurata reaaliajassa.

– On nykyaikaa, että tukku kulkee mukana taskussa. Panostamme siihen, että asiakas voi hoitaa koko tilausketjun aina hintavertailusta tilauksen tekemiseen ja toimituksen seurantaan mahdollisimman yksinkertaisesti, Halmesmäki toteaa.

 

K-RuokaPro

  • HoReCa-asiakkaille suunnattu valikoima
  •  Palvelussa nyt yli 6 000 tuotetta
  • Palvelu on optimoitu älypuhelinystävälliseksi, toimii ilman sovellusta
  • Kaikille näkyvä ja avoin hinnoittelu
  • Ei asiakkuuslomakkeita, vakuuksia tai sopimuksia
  • Verkkopalvelu ei vaadi rekisteröitymistä
  • Ostosten maksaminen hoituu kortilla ja jatkossa myös Lindorffin laskulla
  • Asiakaspalvelu päivystää arkisin 7.30–18 ja lauantaisin 8.30–15.30